Friday, January 8, 2010

KESILAPAN.....

Dalam hidup manusia ni KESILAPAN adalah satu pekara yg selalu kita buat. Dah jd kebiasaan kita, asal buat salah kita kata "dah lumrah manusia, selalu buat silap"...itu yg menyebabkan kita lupa dan selalu membuat KESILAPAN...
Bagi aku, KESILAPAN yg kita buat adalah kerana lemahnya kita samada mental @ fizikal..kurang bercakap x beerti bodoh, kurang bercakap x beerti kurang ilmu..kurang tindakan x beerti malas..kalau kita banyak bercakap, bertindak, itulah yg kadang-kadang banyak KESILAPAN yg kita buat....bertindak @ berbicara tanpa berfikir panjang, itulah yg selalu menyebabkan kita melakukan KESILAPAN....aku bercakap atas dasar apa yg aku tahu...aku bercakap untuk diriku dan kawan2....

Buat TEMAN2....maafkan aku sekiranya ada perkara-perkara yg pernah aku lakukan menyinggung perasaan kalian....Maaf sekali lagi....

Wassalam....

No comments:

Post a Comment