Tuesday, December 29, 2009

TAHUN BARU......

Salam...

Tinggal beberapa hari jer lagi nak masuk tahun baru....Tahun Islam dah masuk dah...dalam tahun 2009 ni, banyak perkara dan peristiwa yg berlaku pada diri aku, sekitar aku, dan seluruh dunia...aku amik yg berlaku kat aku n sekitar dahla...

Dlm tahun ni jer beberapa peristiwa berlaku...aku dapat anak pon tahun ni...30/5/2009...kuo plak si iffah ke bumi ni...gembira bukan aku sorg tp seluruh keluarga....aku plak percaya ke x percaya....dah ada anak...pastu kengkawan aku plak ramai yg dpt anak tahun ni...ni kira program bersalin beramai2 la ni..yg kawin pon ada gak ni...hmmm meriah sungguh...

Bg kengkawan yg kawin tahniah...bagi kengkawan yg xsampai hajat...ingat lagu aku "RAHMAT UJIAN"..dalam idup ni, kalo sesuatu yg kita ingin x dapat insyaAllah, adalah sebb musababnye tuh...jgn sedih, jgn nangis, jangan keciwa, Allah sentiasa ada....

Di sekeliling aku banyak peristiwa yg berlaku...yg tadi tu sebahagianla...yg lelain tu..banyak gakla..Aku tengok, kaji n amik pengajaran..Harap2 semua yg negetif berlaku tahun ni x berlaku tahun depan..yg baik berterusan..

Kepada mereka2 diluar sana..aku mohon maaf sekiranya tahun ni aku x dapat nk jlnkan tanggungjawab aku...bagi teman2 rapat...maaf skali lagi..kpd my sweetheart...thanks bnyk2. Moga Allah merahmati anda semua.....

Sekian, Jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment